Przygotowaliśmy dla Was przegląd odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z zakupem na topgal-plecaki.pl
1
Tak, wszystkie produkty ze statusem “dostępny” mamy w magazynie w Polsce i są dostępne od ręki. Jeśli produkt jest na daną chwilę wyprzedany i planujemy go ponownie wprowadzić do sprzedaży to zobaczysz przy produkcie status z datą, kiedy ponownie będzie dostępny. Jeśli produkt jest wyprzedany i nie będzie już dostępny - zobaczysz przy produkcie informację, że nie planujemy dalszej produkcji tego modelu i nie będzie on dostępny.
2
Nie, nie można odebrać zamówienia złożonego na www.topgal-plecaki.pl w sklepie partnerskim. Sklepy partnerskie mają w ofercie także innych producentów, stąd też nie mamy wglądu do ich zasobów magazynowych. Zamówiony towar dostarczamy tylko i wyłącznie przesyłką kurierską. Odbiór osobisty jest możliwy tylko w naszej siedzibie w Cieszynie po uprzednim kontakcie- ul. Mostowa 4, 43-400 Cieszyn.
3
Nie. Sklepy partnerskie to niezależni sprzedawcy, którzy mogą ustalać własne ceny na produkty marki Topgal.
4
W naszym sklepie internetowym możesz zapłacić:
- przelewem tradycyjnym - dane do przelewu otrzymasz w potwierdzeniu zamówienia przesłanym na email. Po zaksięgowaniu przelewu wysyłamy przesyłkę.
- pobraniem - zapłata gotówką u kuriera lub kartą przy paczkomacie Inpost. Koszt pobrania to 2 zł
- płatność online przez PayU - szybka forma płatności, po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie dokonasz wpłaty
płatność online przez PayU - szybka forma płatności, po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie dokonasz wpłaty
5
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS lub do paczkomatów Inpost.
Metoda dostawy i płatności | Koszt dostawy zamówienia o wartości do 199 zł | Koszt dostawy zamówienia o wartości od 199 zł |
---|---|---|
Kurier GLS - płatność przelewem lub PayU | 10 zł | darmowa dostawa |
Paczkomaty Inpost - płatność przelewem lub PayU | 10 zł | darmowa dostawa |
Kurier GLS - płatność za pobraniem | 12 zł | 2 zł |
Paczkomaty Inpost - płatność za pobraniem | 12 zł | 2 zł |
6
Tak, za pobranie, czyli płatność gotówką u kuriera lub kartą w paczkomacie Inpost pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 2 zł. Wszystkie zamówienia opłacone przelewem lub PayU o wartości powyżej 199 zł są realizowane przesyłką kurierską gratis! W przypadku zamówienia o wartości poniżej 199 zł doliczamy 10 zł kosztów dostawy. Jeśli chcesz zapłacić za pobraniem to koszt wysyłki wzrasta o 2 zł.
7
Zamówienia złożone do godziny 12:00 w dany dzień roboczy za pobraniem lub opłacone PayU wysyłamy w ten sam dzień roboczy, także paczka na drugi dzień jest u Ciebie. Zamówienia zapłacone przelewem tradycyjnym wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany formy płatności!
8
Zgodnie z regulaminem zamieszczonym na www.topgal-plecaki.pl/regulamin produkt zamówiony w sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 30 dni. Przed zwrotem należy skontaktować się z naszym sklepem www.topgal-plecaki.pl. Przesyłkę zwrotną wysyłasz na własny koszt lub wypełnij formularz na stronie www.topgal-plecaki.pl/reklamacje i zwroty, gdzie możesz wybrać darmowy zwrot paczkomatem Inpost lub do parcelshopu GLS. Pamiętaj, aby podać numer konta bankowego na który zwrócimy należność za zamówienie. Jeśli nie chcesz skorzystać z wypełnienia formularzu online - klasyczny formularz zwrotu znajdziesz tutaj: odstapienia_od_umowy_TopgalPL.pdf
9
Reklamacje uwzględniamy według obowiązujacych przepisów prawnych. Pamiętaj, że produkt kupiony w sklepie stacjonarnym lub u naszego partnera handlowego musisz reklamować tam, gdzie kupiłeś/aś, zgodnie z dokumentem zakupu. Szczegóły na stronie reklamacji. Formularz do wypełnienia zgłoszenia reklamacji znajdziesz tutaj.
10
Absolutnie nie! Nasze produkty są wykonane z nieprzemakalnych materiałów i wszelkie chemiczne działania powodują trwałe nieodwracalne zmiany w produkcie. Dodatkowo działania mechaniczne pralki mogą trwale uszkodzić elementy konstrukcyjne plecaka. Plecaki polecamy czyścić ręcznie w temp. 30 stopni. Sprawdź, jak prać produkt, aby go nie uszkodzić na materiałowej metce wewnątrz plecaka lub przeczytaj artykuł "Jak prać plecak" na naszej stronie.
11
Tak, wszystkie nasze plecaki są impregnowane. Dodatkowo materiał zewnętrzny plecaka posiada wewnątrz specjalną membranę powodującą wodoodporność. Niestety przy dużych opadach deszczu, czy śniegu między łączeniem suwaków przy zamkach może dojść do przemakania - dlatego polecamy przesunąć dwubiegunowe suwaki na bok plecaka.
Jeśli chcesz mieć 100% pewność, że woda nie dostanie się do plecaka możesz dokupić pelerynkę na plecak - znajdziesz ją w akcesoriach.
Jeśli chcesz mieć 100% pewność, że woda nie dostanie się do plecaka możesz dokupić pelerynkę na plecak - znajdziesz ją w akcesoriach.
12
Topgal specjalizuje się w plecakach szkolnych i młodzieżowych. Kiedyś dzieliliśmy plecaki na kolekcje, ale teraz widzimy, że najważniejszy jest podział plecaków według ich użytkowników.
Plecaki dzielimy przede wszystkim według wieku dziecka:
- plecaki dziecięce - małe plecaki do przedszkola i zerówki, nie mieszczące formatu A4
- tornistry - dla drobnych dzieci do 1-2 klasy szkoły podstawowej
- plecaki szkolne - dla dzieci od 1 do 6 klasy szkoły podstawowej, kiedyś pod nazwą kolekcji CHILLI
- plecaki młodzieżowe dla nastolatków od 150 cm wzrostu, do 6-8 klasy i szkoły średniej, technikum, kiedyś z kolekcji StreetHIT
- plecaki stylowe - dla rodziców, studentów - z kolekcji EUFORIA
- plecaki na laptopa - specjalizowane plecaki nie tylko dla specjalistów ;)
- akcesoria i wyposażenie do szkoły - piórniki, etui, saszetki, butelki, śniadaniówki itd.
Masz dodatkowe pytania?
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami na kontakt@topgal-plecaki.pl, Z radością odpowiemy i pomożemy z zakupem.