Chcesz zareklamować lub zwrócić produkt Topgal kupiony w naszym sklepie internetowym? Dołożymy wszelkich starań, aby szybko rozwiązać Twoje zgłoszenie. Prosimy zapoznaj się z regulaminem sklepu.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania zadzwoń 500 836 281 (pon-pt 8:00-16:00) lub napisz kontakt@topgal-plecaki.pl, Z przyjemnością pomożemy!
Zalety serwisu zwrotów i reklamacji zamówień złożonych na topgal-plecaki.pl
- możliwość wypożyczenia plecaka zastępczego na czas reklamacji - wyślemy Ci plecak zastępczy i odbierzemy uszkodzony - za darmo!
- reklamację lub zwrot możesz wysłać za darmo w punkcie nadań Szybkiej Paczki GLS (wybierzesz dogodny dla siebie punkt GLS Parcelshop)
- masz podgląd statusu reklamacji - korzystamy z systemu Retino
- kontaktujesz się z Topgalem, bez pośredników- powyższe wyjątkowe rozwiązania są dostępne tylko dla Klientów, którzy zakupili plecak w naszym sklepie internetowym
- zwracając produkt pamiętaj, aby był on taki, jaki otrzymałeś/aś- oryginalny, więc nie odrywaj z niego metek, czy innych rzeczy, które wpłyną na wartość produktu lub jego wygląd. W razie czego ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie jego wartości przez korzystanie w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech charakteru
- chcesz wymienić produkt? Dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie, opłać je. Niezależnie od tego zwrócimy Ci należność za poprzednie
- produkty marki TOPGAL są objęte standardowym okresem reklamacyjnym 24 miesięcy
Adres do zwrotów i reklamacji: TOPGAL NOVUM SP. Z O.O., ul. Mostowa 4, 43-400 Cieszyn. Reklamacje i zwroty rozpatrujemy tylko na terenie Polski.
Uwaga:
W przypadku zakupu produktów Topgal w sklepach partnerskich, należy złożyć reklamację w sklepie partnerskim w którym została zawarta umowa sprzedaży. Wypożyczenie plecaka zastępczego, ani powyższe udogodnienia nie obowiązują na plecak zakupiony u partnerów handlowych.