Masz pytanie? Zadzwoń do nas +48 500836281 lub napisz kontakt@topgal-plecaki.pl (Pon-Pt 8 – 16 godz.)

Zwrot zamówienia

Masz prawo zwrócić zamówiony towar w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki na zasadach określonych przez przepisy prawa - prawo do odstąpienia umowy sprzedaży. Możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w paczkomatach Inpost lub w punktach nadań GLS - wystarczy, że wypełnisz formularz online: www.topgal-plecaki.pl/reklamacje-i-zwroty
Jeśli nie chcesz skorzystać z tej możliwości możesz dokonać zwykłego zwrotu, wtedy ponosisz koszt przesyłki.

Jak zwrócić towar na własny koszt? To proste:

  1. Poinformuj nas, że zwracasz towar emailowo kontakt@topgal-plecaki.pl lub telefonicznie 500 836 281
  2. Wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj: odstapienia_od_umowy_TopgalPL.pdf

  3. Wpisz w formularzu numer konta bankowego na który mamy zwrócić należność za zamówienie. Formularz możesz też do nas przesłać w wersji elektronicznej na kontakt@topgal-plecaki.pl

  4. Wyślij paczkę na własny koszt na adres: Topgal Novum sp. z o.o., ul. Mostowa 4, 43-400 Cieszyn
  5. Zwracany produkt musi być w stanie jakbyś go przymierzał/a w sklepie, więc nie odrywaj z niego metek, czy innych rzeczy, które wpłyną na wartość produktu lub jego wygląd.

  6. W przypadku zwrotu kompletu szkolnego lub młodzieżowego SET należy zwrócić wszystkie elementy wchodzące w skład kompletu szkolnego lub młodzieżowego SET. W przypadku, gdy nie zostaną zwrócone wszystkie produkty wchodzące w skład kompletu szkolnego SET jesteś zobowiązany/a do zapłaty pełnej ceny produktu z cennika produktu obowiązującego w dniu odstąpienia od umowy.

  7. W przeciągu 14 dni zwrócimy Ci należność za zamówienie. Zwrotu płatności dokonamy na Twoje konto bankowe - nie zapomnij wpisać numeru konta bankowego w formularzu odstąpienia od umowy. Jeśli się na to nie zgadzasz to zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.