Informujemy, że produkt jest dostępny na magazynie i możemy go wysłać w ciągu 2 dni roboczych.

Możemy również zagwarantować dostawę w ciągu 2 dni roboczych od przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku przedpłaty oznacza dzień zaksięgowania pieniędzy lub otrzymiania potwierdzenia dokonania przelewu.

Produkt chwilowo niedostępny. Awizujemy, że ten produkt chociaż jest widoczny w eshopie nie można go w tej chwili zakupić. O dostępności tego produktu będziemy Państwa informować w tym miejscu.

Cena za dostawę ekspresową firmą GLS.

Koszty dostawy:

Cena za produkt/y Cena za dostawę
poniżej 100 zł 15 zł
powyżej 100 zł gratis
EDA dorporučuje batohy Topgal podle věku dítěte

Nowa funkcja w naszym eshopie pozwala określić plecak dla dziecka wg. wieku (klasy) i płci. Nie należy jednak tego traktować w sposób wiążący. Bywa bowiem tak, że wiele z tych produktów zalecanych dla klas pierwszych i pasuje i podoba się w klasie piątej czy szóstej.

Wierzymy, że nasza firmowa maskotka - ślimak EDA, pomoże przy wyborze plecaka i piórnika dla Waszej pociechy. Najczęstszym zapytaniem.

Legenda

Eda zdecydowanie poleca
Eda bardzo poleca
Eda poleca
Eda poleca, ale...
Eda raczej nie poleca

Aktualny i dostępny nr telefonu jest dla nas bardzo ważny. Na ten nr wysyłamy SMS z powiadomieniem o stanie zamówienia. Ponadto kurier powinien się z Państwem skontaktować w dniu dostarczenia paczki.

Numeru telefonu jak i pozostałych informacji o naszych klientach nie przekazujemy osobom trzecim.

Adres mailowy jest nam potrzebny do przesłania potwierdzenia zamówienia oraz do przesłania aviza o przesyłce.

Emailowy adres jak i inne informacje o klientach nie przekazujemy osobom trzecim.

Uwaga: do tego modelu nie można zastosować kodu rabatowego! Jeśli zostanie zastosowany kod rabatowy nie uwzględnimy go, ponieważ model jest w promocyjnej cenie lub posiada prezent.

Kurier GLS dostarczy produkt na wskazany w zamówieniu adres i powinien w dniu dostawy skontaktować się telefonicznie. Nr paczki otrzymacie Państwo mailem w dniu nadania.
Czas dostawy: 2 dni robocze

Istnieje możliwość odbioru osobistego - Cieszyn, ul. Mostowa 4.

Uwaga- nie ma możliwości odbioru produktów zamówionych w eshopie u naszych partnerów handlowych!

Czas dostawy: 2 dni robocze. Płatność za pobraniem to zapłata za zamówienie gotówką kurierowi w momencie dostawy przesyłki.

PayU info

Czas dostawy: 2 dni robocze. Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. Po dokończeniu zamówienia na stronie z podsumowaniem zamówienia należy wybrać jedną z metod płatności online PayU. Po wybraniu metody płatności danego banku należy ją potwierdzić klikając przycisk Zapłać z PayU po czym nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę banku przez bramkę PayU. Po dokonaniu płatności nastąpi automatyczne przekierowanie na naszą stronę, gdzie znajduje się informacja o statusie transakcji.
Termin zapłaty wynosi 14 dni.

Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu. Czas dostawy po zaksięgowaniu przelewu: 2 dni robocze. Czas oczekiwania na przelew wynosi do 14 dni roboczych. Po tym okresie zamówienie niezapłacone zostaje anulowane.
Termin zapłaty wynosi 14 dni.

Uwaga- jako tytuł operacji prosimy o wpisanie TYLKO NUMERU ZAMÓWIENIA

Uwaga! Wszystkie zamówienia złożone od dnia 29.4.2013 od godziny 12:00 będą realizowane w poniedziałek 06.05.2013. Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy udanego długiego weekendu! :-)

Masz obawy, że zamówienie nie zostanie dostarczone na czas pod choinkę?
Nie martw się, gwarantujemy dostawę na czas!

W przypadku zamówienia dowolnego dostępnego produktu w naszym eshopie do środy 19.12.2012 do godziny 12:00, jesteśmy w stanie zagwarantować dostawę do dnia 21.12.2012 z zastrzeżeniem następujących warunków zakupu:

  1. produkt musi być dostępny na magazynie (czyli wtedy, kiedy można go dodać do koszyka)
  2. wybierzesz jako sposób płatności za zamówienie PayU bądź pobranie (płatność gotówką u kuriera)

Wahasz się? W przypadku jakiegokolwiek problemu z zakupem zapraszamy do kontaktu telefonicznego 500 836 281, a my chętnie doradzimy. Życzymy miłych zakupów!


Masz obawy, że zamówienie nie zostanie dostarczone na czas pod choinkę?
Nie martw się, gwarantujemy dostawę na czas!

W przypadku zamówienia dowolnego dostępnego produktu w naszym eshopie do środy 19.12.2012 do godziny 12:00, jesteśmy w stanie zagwarantować dostawę do dnia 21.12.2012 z zastrzeżeniem następujących warunków zakupu:

  1. produkt musi być dostępny na magazynie (czyli wtedy, kiedy można go dodać do koszyka)
  2. wybierzesz jako sposób płatności za zamówienie PayU bądź pobranie (płatność gotówką u kuriera)

Wahasz się? W przypadku jakiegokolwiek problemu z zakupem zapraszamy do kontaktu telefonicznego 500 836 281, a my chętnie doradzimy. Życzymy miłych zakupów!


Sklep godny polecenia w 100% Nie wierzysz? 100% naszych Klientów poleciłoby zakupy w Topgalu swoim znajomym. Sprawdź recenzje i polecenia, których udzielają nasi Klienci

Wszystkie dostępne produkty eshopu mamy w magazynie Możemy zagwarantować wysyłkę towaru na drugi dzień roboczy od dnia w którym złożono zamówienie w sklepie internetowym.

Dostawa zamówienia do 2 dni roboczych W przypadku zamówień za pobraniem bądź opłaconych przez PayU zamówienie zostanie dostarczone w przeciągu 2 dni roboczych.

Darmowa dostawa Przy zamówieniach o wartości powyżej 100zł gwarantujemy darmową dostawę kurierem GLS.

Wypożyczenie plecaka zastępczego Jeśli potrzebujesz naprawić plecak, który jest jeszcze objęty gwarancją, możesz poprosić o plecak zastępczy. Plecak wysyłamy tylko do uznanych przez nas reklamacji, które wymagają dłuższego okresu naprawy. Więcej szczegółów na temat plecaka zastępczego udzielamy po indywidualnym kontakcie.

Masz dodatkowe pytania? W przypadku jakichkolwiek problemów z zakupem śmiało zadzwoń do nas- +48 500 836 281 (pon-pt 8:00 - 16:00) lub skontaktuj się emailowo sklep@topgal-plecaki.pl, a z radością doradzimy i odpowiemy na wszelkie pytania. Życzymy przyjemnych zakupów :-)

Masz obawy, że zamówienie nie zostanie dostarczone pod choinkę?
Nie martw się, gwarantujemy dostawę na czas!

Dárky vám pošleme včas!

W przypadku zamówienia złożonego do poniedziałku 22.12.2014 do godziny 12:00, jesteśmy w stanie zagwarantować wysyłkę zamówienia w ten sam dzień, czyli w poniedziałek 22.12.2014 z zastrzeżeniem następujących warunków zakupu:

  1. produkt musi być dostępny na magazynie (czyli wtedy, kiedy można go dodać do koszyka)
  2. wybierzesz jako sposób płatności za zamówienie pobranie (płatność gotówką u kuriera) lub opłacone PayU

Dzięki temu zamówienie powinno być dostarczone do Ciebie najpóźniej do 24.12.2014. Po nadaniu przesyłki otrzymasz sms od Topgal oraz email od firmy kurierskiej GLS z numerem listu przewozowego.
Zamówienia złożone od poniedziałku 22.12.2014 od godziny 12:00 będą realizowane 7.1.2015.

Sklep godny polecenia w 100% Nie wierzysz? 100% naszych Klientów poleciłoby zakupy w Topgalu swoim znajomym. Sprawdź recenzje i polecenia, których udzielają nasi Klienci

Wszystkie dostępne produkty eshopu mamy w magazynie Możemy zagwarantować wysyłkę towaru na drugi dzień roboczy od dnia w którym złożono zamówienie w sklepie internetowym.

Dostawa zamówienia do 2 dni roboczych W przypadku zamówień za pobraniem bądź opłaconych przez PayU zamówienie zostanie dostarczone w przeciągu 2 dni roboczych.

Darmowa dostawa Przy zamówieniach o wartości powyżej 100zł gwarantujemy darmową dostawę kurierem GLS.

Wypożyczenie plecaka zastępczego Jeśli potrzebujesz naprawić plecak, który jest jeszcze objęty gwarancją, możesz poprosić o plecak zastępczy. Plecak wysyłamy tylko do uznanych przez nas reklamacji, które wymagają dłuższego okresu naprawy. Więcej szczegółów na temat plecaka zastępczego udzielamy po indywidualnym kontakcie.

Masz dodatkowe pytania? W przypadku jakichkolwiek problemów z zakupem śmiało zadzwoń do nas- +48 500 836 281 (pon-pt 8:00 - 16:00) lub skontaktuj się emailowo sklep@topgal-plecaki.pl, a z radością doradzimy i odpowiemy na wszelkie pytania. Życzymy przyjemnych zakupów :-)

Z powodu urlopu wszystkie zamówienia złożone w dniach 8-12.10.2014 będą ekspedowane 13.10.2014. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i emailowego od 13.10.2014. Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy miłego dnia!

Informacja odnośnie ekspedycji zamówień złożonych w okresie Świąt Bożonarodzeniowych oraz Nowego Roku

PF 2015

Zamówienia złożone od poniedziałku 22.12.2014 od godziny 12:00 będą realizowane w dniu 07.01.2015. Na wszystkie zapytania telefoniczne oraz emailowe również odpowiemy w dniu 07.12.2015. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Życzymy rodzinnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

🎄 Przerwa Świąteczna

Uprzejmie informujemy, że od dnia 22.12.2017r. ekipa Topgalu piecze ciasteczka :) Wszystkie zamówienia złożone od 21.12.2017 od godz. 13.00 będą realizowane dnia 02.01.2018 r. Życzymy radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

Wyjechaliśmy na urlop :) Wszystkie zamówienia złożone w dniach 18.09.18 do 23.09.18 będą wysyłane w poniedziałek 24.09.2018. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!

Zamówienia złożone do 19.12 do godz. 13:00 dostarczymy do Świąt.

Dodatkowo otrzymasz gratis do zamówienia papier świąteczny i bileciki na prezenty... Życzymy pięknych Świąt!

Życzymy radosnych Świąt oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Informujemy, że wszystkie zamówienia złożone od 20.12.2018 będą realizowane w dniu 02.01.2019.

PF 2019